.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب ادعای نمایندگان آمل و بابل از سوی قائم مقام وزیر جهاد
« اراضی گاودشت » برای احداث فرودگاه اختصاص نیافت !
شمال نیوز : وی افزود: این زمین در حال حاضر برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی در اختیار ایستگاه ملی تحقیق و توسعه گاو دو‌منظوره گاودشت و موسسه تحقیقات برنج کشور است.....

شمال نیوز : در پی انتشار خبری مبنی بر موافقت وزارت جهاد کشاورزی با واگذاری زمینی به مساحت 400 هکتار در مرکز تحقیقات کشاورزی گاودشت برای ساخت فرودگاه آمل، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس این خبر را تکذیب کرد.

 سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: نوزدهم آذر‌ماه امسال بازدیدی از سوی قائم‌مقام وزیر‌ جهاد کشاورزی در امور مجلس، رییس سازمان امور اراضی کشور، نمایندگان مردم آمل و بابل در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از مرکز تحقیقات کشاورزی گاودشت صورت گرفت و خبر مبنی بر واگذاری زمین این مرکز برای ساخت فرودگاه که در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود صحت ندارد.

خلیلی اضافه کرد: علیرغم انتشار برخی خبرها، در این بازدید هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر کاربری مرکز تحقیقاتی گاودشت اتخاذ نشد بلکه این بازدید برای بررسی درخواست یکی از نمایندگان استان صورت گرفت که این درخواست در حال بررسی بوده و تصمیم قانونی برون و درون سازمانی وزارت جهاد کشاورزی پس از بررسی های لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: این زمین در حال حاضر برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی در اختیار ایستگاه ملی تحقیق و توسعه گاو دو‌منظوره گاودشت و موسسه تحقیقات برنج کشور است.

خلیلی اظهار کرد: طرح تحقیق و توسعه پرورش گاوهای دو منظوره و تحقیقات بر روی محصول استراتژیک برنج از اولویت‌های تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی است و این طرح‌ها با جدیت دنبال خواهند شد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.